4.10.2010 - ponedeljek
Jutranji rituali se ponovijo in že sem na poti proti šoli. Tam naredim kopije delovnega lista in popijem kofetek. Vidim, da so vrata od ravnateljičine pisarne odprta... Vstopim in ji obrazložim moj problem. Ugotovila sem namreč, da mi delo v 3. razredu maternele res ne ustreza. Saj nikakor ne morem najti ustreznih nalog, igric, "programa", ki bi ga oni lahko, tako razumeli, kot tudi opravljali. Pa še moja francoščina ni ravno briljantna in me je na kakšen trenutek kar težko razumet, kaj hočem povedat...
Povem ji še, da bi v zameno, raje več časa preživela s starejšimi, 5. in 6. razredom. Ravnatljica se mi le nasmehne in mi reče, da ni nobenega problema. Me je pa opozorila, da naj nikar ne pozabim (čeprav sem prvič slišala), da moram vse razrede naučiti to njihovo pozdravno pesem v angleščini. Hm... imam občutek, da bom počakala z učenjem pesmi, dokler se moja mentorica ne vrne iz bolniške. Saj nisem popolnoma prepričana o besedilu...
Vsa vesela se odpravim v 4. razred- k madame Agnes- in uro izpeljem po pričakovanjih (preberem jim prevedeno zgodbico o argonavtih, pokažem zastavo Vrhnike, naše mesto poiščemo na zemljevidu, pokažem še nekaj slik o Vrhniki)(nato pa še angleščina: Barve: razdelila sem delovne liste. S seboj sem imela nekaj predmetov, ki so bili v barvah, o katerih smo se učili danes. Pokažem en predmet, ga poimenujemo v francoščini, povem angleški prevod. Nato jih najprej v francoščini vprašam, kakšne barve je ta predmet; nato pa jim isto vprašanje ponovim še v angleščini. Če ne dobim željenega odgovora, jim pa malo pomagam. Probleme so jim delale vijolična, zelena in rumena barva. Ostale barve se, ali napišejo ali pa izgovorijo zelo podobno tako v francoščini, kot tudi v angleščini. Učenci so ime barve ponovili za mano ( v angleščini) in nato na delovnem listu z ustrezno barvo pobarvali kvadratek, zraven katerega je napisana določena barva. Ko so vsi končali, so reševali še 2.nalogo- za vsako barvo so morali narisati en predmet, ki je v naravi v tej barvi.
Slovenie |
Celoten program ponovim še v sosednjem 4. razredu, pri madame Annick.
Sledil je čas kosila. Vedno, ko sem šla na kosilo, sem jedla z otroci iz šole maternelle. Vendar pa sem danes ugotovila, da otroci iz šole primere jedo kosilo ob 12.45, takrat, ko sem jaz ponavadi že doma. V tistem nahrbtniku, ki ga vzamejo s sabo med časom malice imajo samo malico in ne tudi kosila. =) No ja,.. vsak dan je nekaj novega... =)
Popoldne preživim z madame Cindy, v 5. razredu. Razred se je razdelil na 2 skupini. 1. skupina je razred zapustila- odšli so z neko drugo učiteljico, 2. skupina pa je ostala v razredu, kjer so najprej v svoje "šolske-razredne dnevnike" zapisali cilje, ki so jih danes dosegli pri pouku in kaj imajo za domačo nalogo. Sledil je pouk matematike- geometrija. Reševali so delovne liste- merili kote. Ko je bilo prve ure konec, sta se skupini zamenjali. Ko je bilo pouka konec, je madame Cindy učence pospremila do šolskega dvorišča, kjer so jih čakali starši, ali pa so sami odšli domov.
Popoldne mine nadvse mirno. Večerja je bila pa presenetljiva... Imeli smo belgijsko specialiteto- školjke in pomfri. Bilo je seveda nadvse zanimivo, ker do sedaj školjk (razen v rižoti) samih še nisem jedla, niti jih nisem znala... Taktično sem odšla do hladilnika in iz njega vzela majonezo, med tem časom pa so si družinski čalni že postregli s školjkami in jih pričeli tudi jesti. Tako da sem jih samo še malo opazovala in sedaj sem pa že prava mojstrica v prehranjevanju s školjkami. =) =) Aja,... Pomfri je bil tudi dober.
Ni komentarjev:
Objavite komentar