12.10.- torek
Danes se obeta zanimiv dan, saj se s 1. razredi odpravljam v bližnji park opazovat drevesa in nabirati liste. Ko prispemo, imamo najprej malico- otroci pojejo svoje "mini čokoladice" in popijejo sok. Ker učiteljice še sedijo in klepetajo =), se otroci zapodijo pod drevesa in imajo v nekaj trenutkih napolnjene vreče z raznim listjem. =) Seveda jih učiteljice opomnijo, da toliko listov pa ne potrebujejo, tako da so vse učenci svoje vreče izpraznili. Sprehodimo se po parku, kjer je bilo žal vse mokro (ponoči je malo deževalo) in mrzlo- tudi na splošno je bil to prvi bolj mrzel dan, bila je še melga, ki pa se je počasi dvigala. Poskušala sem se izogniti mokri travi, endar nekako ni bilo mogoče, saj je cela skupina odšla k bukvi, ki je bila sredi travnika. Tako da se mokrim supergam nisem mogla izogniti... =/ Naredimo krog po parku in učenci vselo nabirajo liste, kostanje, orehe, semena,... Vrnemo se v šolo. Ker smo bili "prehitro" nazaj- pred 12.00, sem šla z Madame Melany v njen razred (1.r), kjer sem učence naučila pesem Bonjour v angleščini. Učenci so zelo ponosni, ker "znajo" angleško (čeprav še francosko ne zanjo dobro). =)
|
Madame Alexandra-učiteljica za Eveil-spoznavanje okolja, Madame Melany, Madame Veronique |
|
Malica |
|
Ne mi nosit polnih vreč "neuporabnega" listja!!! |
|
V parku je tudi jezero... |
|
Sprehod po parku |
Popoldne ponovno sledi narekovanje Theotu. Ja, ubogi Theo... Ni tako lahko brati v francoščini, še posebno, ko moraš lepo izgovoriti vsako "besedo" in "črko" ... Kako izgeda tole pisanje nareka?
Jaz preberem besedo, Theo me čudno pogleda in če besedo prepozna (se je spomni), me popravi pri izgovorjavi (to počneva toliko časa, dokler ni zadovoljen z mojo izgovorjavo), nato on besedo napiše. V primeru, da besede ne prepozna, mu pokažem zapis, ga on prebere in vaja izgovarjanja se ponovi. =)
Ni komentarjev:
Objavite komentar