No, teh mojih jutranjih "obredov" ne bom več opisovala, razen, če ne bodo kakšne posebnosti.
V šoli prvo uro preživim v 1. razredu pri madame Veronique, ponovno kot opazovalka. Imajo matematiko in se učijo številko 4.
Drugo šolsko uro odidem ponovno "samo opazovat" v drugi 1.razred. Vstopim v učilnico in vidim učiteljico, ki je cela objokana. Gledam, kaj je narobe, ona mi pa nekaj zamomlja, v smislu, da lahko kar začnem... Kar začenem,... KAJ?!? A nism prišla samo opazovat? Še predno sem uspela kaj reči, že učiteljice ni več bilo v razredu. Pogledam proti učencem in v glavi se mi pojavljajo vprašanja... Kaj pa naj delam z njimi? Ali me bodo sploh kaj razumeli, kar bom povedala?...
In začela se je improvizacija. K sreči s sabo vedno nosim zemljevid Slovenije in našo zastavico. Tako, da sem začela s predstavitvijo Slovenije- na tablo sem nalepila zemljevid in ogledali smo si obliko: tukaj je rep, tukaj sta nogi, tukaj je kljun, tukaj je glava,... katera žival je to? Dobim odgovor slon... =) Pa gremo le še enkrat vse "dele telsa" skozi in le ugotovijo, da smo v obliki kokoši. Pokažem zastavico- na njim primeren način obrazložim grb.
Potem jih vprašam, če vedo ime njihovega glavnega mesta. Odgovori:Jumet, Charleroi,... in nazadnje le zaslišim Bruselj. =) Povem jim, da imamo pri nas tudi glavno mesto, le pa da se ta imenuje Ljubljana- in jih opozorim, da naj opazujejo moje ustnice, kaj se z njimi zgodi, ko izgovorim Ljubljana... Ponovno en kup (smešnih) odgovorov, nazadnje pa le, da z ustnicami narediš poljubček. =) Povem jim, da tako kot oni, tudi jaz ne živim v prestolnici, ampak v nekem drugem mestu. Povem, da Vrhnika ni tako daleč stran od Ljubljane. Pokažem jim še zastavo Vrhnike, čisto nakratko obrazložim grb. Potem sem bila pa odprta za vprašanja- bolj prevode... =) In učiteljica se med tem časom vrne nazaj v razred in mi reče, da lahko kar nadaljujem. Pa sem ji le odvrnila, da sem že končala. =)
Verjetno je to vse skupaj slišati zelo preprosto.... Je, ko imaš pred sabo učence, ki govorijo jezik, katerega ti najbolje obvladaš. Tu pa sem se bala, kako bom vse skupaj izpeljala, ali me bodo razumeli... Tak program sem imela narejen za višje razrede, ti so pa le eno leto starejši od 3. razreda maternele- (ki sem ga zamenjala). In ne bi bilo primerno predavati isto 1. kot 4. razredu... Ampak, ko sem zaključila, sem v sebi čutila veliko zmago, saj sem imela občutek, da sem uspešno izbirala besede ter stavke, tako da so me skoraj v celoti razumeli, kar sem povedala. Pohvalila me je tudi učitlejica, kolikor me je pač slišala...
Po malici odidem v 2. reazred k madame Anne Chantale (A-C). Tudi oni poslušajo predstavitev in nato pouk angleščine. Isto ponovim še v razredu madame Tiffany. Ona se je spomnila in naredila naslovnico za na mapo, v katero bomo vlagali izdelke, ki bodo nastali med našimi srečanji. Mon travail avec Matejka. =) Moje delo z Matejko.
Pouk pri Madame Anne Chantale |
Po kosilu naredim kopije za četrtek in odidem proti domu. Popoldne odidem še na malo rekreacije,... in dan je naokoli... =)
Ni komentarjev:
Objavite komentar